Különleges menüt alkotott a Burger King a Mental Health America közreműködésével

|

A kampány a mentális betegség jelentőségére hívja fel a figyelmet.

A világ egyik legismertebb gyorsétterem lánca felelősségteljes kampányt indított a Mental Health America szervezettel.

A Burger King új menüsora - a McDonald's Happy Mealjét is kicsit kifigurázva - több érzelmi állapotot is megjelenít,

a fő üzenete pedig, hogy senki sem lehet mindig boldog, és ez rendben is van így.

Az úgynevezett Real Meal öt különböző színe öt érzelmet, a dühöt, a szomorúságot, a keserűséget, az izgatottságot és a közönyt szimbolizálja. Egy menüben a vásárlók hagyományos Whoppert, sültkrumplit és üdítőt kapnak. A Real Meal az Egyesült Államok nagyobb városaiban érhető el. A kampányhoz egy reklám is készült.

Minden nap megosztunk veled pár érdekességet, ne feledd el kedvelni Facebook oldalunkat.


Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.trendblog.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.