Advertisement

Könyvborítókat ennél kreatívabban még sosem használtak

|

"Ne a borítója alapján ítéld meg a könyvet" - így szól a közismert mondás, amelyre most egy végtelenül látványos kampányt épített ki egy francia könyváruház.

Hirdetés

Nagyjából egy évvel ezelőtt kezdett bele kreatív kampányába egy független francia könyvesbolt, amelynek találóan a "Ne a borítója alapján ítéld meg a könyvet" címet adták.

Hirdetés

A projekt lényege abban rejlik, hogy a boltba betévedt vásárlókat úgy fotózzák le,

hogy a kínálatban szereplő egyik könyv borítója pont kiegészítse az arcukat.

A végeredmény láttán eldobtuk a hajunkat, tényleg csodás fotókat sikerült lőni.

Minden nap megosztunk veled pár érdekességet, ne feledd el kedvelni Facebook oldalunkat.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.trendblog.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.